cte hari ini

Saturday, April 17, 2010

Assalmualaikum…..
Da lame x menulis dalam blog ni…….almaklum je la….da final year ni cbuk gle….lg2 ngan tesis…
Cte psal tesis ni, bnde2 cm ni slalu jadi kt org len and then tbe2 jek jadi kt aku….
Tesisi aku yang da siap tbe2 kne delete oleh mmber aku tnpe disengajakan…..memang sadis…huhuhuhuh
Aku cam nk menangis jek mase 2…..da la nk exam….nak xnak aku knew at semula….naseb bek ad backup len lau x mati aku nk menaip smpi 100 muke surat….
Ini lah dugaan namenyer….aku redha….aku yakn Allah tidak akn menguji sesuatu yang tidak mgkin bg hambnya dapt menghadapinya….at last aku dapt siapkan semuler tesis aku 2…..tenang sket aty ni…Alhamdulillah…..
Sempena nk exam ni….aku doakan sume dapt melakukan yang terbaik untuk diri sendiri dan family…..
Ini je la kot yg aku nk tulis…i.Allah lau tesis aku da diterima mgkin aku akn sisipkn dalm blog ni untuk perkongian sesame kite…..

0 ulasan:

Post a Comment